Atostogos

Author: Agne Audejiene / kategorijos: , , , , , , ,

    Pradėjome vasaros atostogas - visi vaikai namie, mano veltinio užsakymų eilė visiškai sutrumpėjo ir atsirado viltis, kad pagaliau pavysiu eilės galą ir pasimėgausiu jausmu, kai esu niekam nieko neskolinga:) To nuo rudens nebuvo, kai įšokau į prieškalėdinį traukinį, kuris iki šiol vis dar lėkė. Svajoju apie naujas spalvotas vilnas, braškes iš lysvės ir zyliojimą rasotoj ryto žolėj...






      Gal pavyks bent vasarai atgaivinti dienoraštį ir papasakoti apie mūsų dienas. Gegužės pabaigoje atšventėm Sekmadieninės mokyklos pabaigtuves ir vaikščiojome po Trakų Vokę. Buvo puiki iškyla su mylimais žmonėmis ir noriu pasidalinti Arnoldo sukurtu klipuku su nuotraukomis iš mūsų pasibuvimo:


1 komentarai:

Gabrielė Mmh rašė...

Gal norėtum keistis reklamom? :) Ta prasme aš tavo blogą pridedu kaip prie skaitomų savo bloge, o tu mano. Kad žmonės matytu. Aš tavo bloga įraše paminiu, o tu mano. Nori?

Rašyti komentarą